Tudományos kutatás igazolta a női vonzerő hatását

Régóta a női "fegyvertár" részeként tekint a társadalom a női vonzerőre, most azonban egy tudományos kutatás is igazolta, hogy azok, akik élnek vele, sikeresebbek tárgyalásaikon.

Bevetésével akár harmadával növelhető a siker - mutatta ki a női vonzerővel foglalkozó első tudományos vizsgálat eredménye.     
A női vonzerőt hatékonyan alkalmazók egyszerre használják a flörtölést és a barátságosságot. 

Fontos azonban, hogy a kettő egyensúlyban legyen - mutat rá a kutatást vezető Laura Kray. 

"Az egyszerűen barátságos nőket nem veszik komolyan, úgy tekintenek rájuk, mint akik csak mások érdekeit tartják szem előtt.A flörtölés ugyanakkor magabiztosságot és erőt sugall, illetve olyan személyiséget mutat, aki saját érdekeiért is fellép" - idézte Laura Krayt a The Independent brit napilap internetes kiadása.    

A London School of Economics (LSE) és a Kaliforniai Egyetem berkeleyi intézményének kutatói négy különböző vizsgátot végeztek a női vonzerő vizsgálatára. 

Alkalmazását egy olyan menedzsmenttechnikaként határozták meg, amely a melegséget, a barátságosságot és a kapcsolatteremtést flörtöléssel - többek között játékossággal, hízelgéssel és szexi viselkedéssel kombinálja. Jó példa a technika hatékony alkalmazójára a tévéképernyőről a Mad Men - 

Reklámőrültek Joan Hollowayje vagy a való életből Maria Fe Perez-Agudo, a Hyundai Asia Resources Inc. és Susan Lyne, a Gilt Group elnöke. "A női vonzerő bevetése stratégiai viselkedésmód, amelynek célja a tárgyalófelekben jó érzést kelteni, és ezzel beleegyezésre bírni őket" - mutat rá Laura Kray. A tanulmány szerint Madeleine Albright egykori amerikai külügyminiszter is gyakran bevetette a női vonzerőt kétoldalú tárgyalásain. 

  
A kutatók szerint a technika evolúciós kifejlődéséhez egy "22-es csapdája" helyzet vezetett: ahhoz, hogy egy férfiak által uralt világban sikeresek legyenek, a nőknek férfias stílust kell felvenniük, ez azonban ellenszenvet vált ki. De ha ezt nem teszik meg, akkor alkalmasságuk kérdőjeleződik meg. 

A női vonzerő bevetése lehetőséget ad a nőknek arra, hogy tárgyaláskor, egyezkedéskor enyhítsék az ellenszenvet, amelyet férfias viselkedésük kelt.    


Az egyik teszt során a nők felét arra kérték, hogy autóvásárlás során éljenek a technikával - élénk mozdulatokat tegyenek, gyakran nézzenek tárgyalópartnerük szemébe, mosolyogjanak és nevessenek. 

Az ő esetükben a női vonzerő bevetése átlagosan 21 százalékos kedvezményhez vezetett. 

Egy másik helyzetben a kutatók azt találták, hogy azok a nők, akik túlságosan barátságosak voltak - a flörtölés terhére -, rosszabbul jártak, és többet fizettek a termékért.









Támogasd az oldalt: https://www.patreon.com/bipolarisvilag



Tetszik a hír? Osszd meg ismerőseiddel!






Tetszik az oldal?




Feltöltő: Korcz Attila
Feltölés időpontja: 2012.08.02. 18 óra 22 perc
Módosítás időpontja: 2012.08.02. 18 óra 26 perc

Forrás: MTI
Kép forrás:

1. kép: freeimages.com (sxc.hu)

2. kép: freeimages.com (sxc.hu)





Partner linkek:

Több, mint HACCP: tobbminthaccp.hu

Ne kertelj, kertész vállalkozás:nekertelj.hu